Volg ons:
Home \ Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over een artikel, service of uw bestelling? Op deze pagina vindt u onze meest gestelde vragen.

Staat uw vraag hier niet tussen of is deze niet voldoende beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.

E-mailadres: info@vitalife-products.nl

Telefonisch: +31 53 4321 98 6

Het kan voorkomen dat wij niet gelijk de telefoon kunnen opnemen. Laat ons uw gegevens achter en wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Of laat een bericht achter op sociale media:

 BESTELLING
Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt uw bestelling per e-mail of telefonisch aan de VitaLife klantendienst doorgeven.

Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?
U ontvangt van ons een orderbevestiging per e-mail. Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk opsturen. Vaak binnen 2 werkdagen. Houdt er  rekening mee als u vrijdag bestelt dat het dan maandag wordt verzonden. Als u voor het weekend de bestelling wilt ontvangen, bestel dan a.u.b. aan het begin van de week.
Is er een minimum hoeveelheid om een bestelling te plaatsen?
Het totaal gewicht van u bestelde producten moet minimum 10 kg zijn. Onder dit gewicht is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzending van uw totale order voor Nederland, België en Duitsland is standaard € 9,95. Wanneer u echter een bestelling van meer dan € 300,- netto plaatst, is de verzending gratis.

Hoe lang duurt het voordat mijn  bestelling binnen is?

Bestelt u op werkdagen, dan wordt uw pakket de volgende dag door ons verzonden. We raden u aan om de bestelling in het begin van de week te plaatsen, dan heeft u voor het weekend de bestelling binnen. Bestelt u op vrijdag dan is de verwachte leveringsdatum de dinsdag daaraan volgend.

We raden u bovendien aan om bij het plaatsen van een bestelling rekening te houden met de officiële feestdagen die in Nederland van toepassing zijn:

Feestdagen:

  • Nieuwjaarsdag
  • Pasen (eerste en tweede paasdag):
  • Koningsdag
  • Hemelvaartsdag
  • Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag)
  • Kerst (eerste en tweede kerstdag)

Op deze dagen zijn wij gesloten en worden er ( ook door de bezorger)  geen pakketten afgeleverd.

BETALLING
Welke betaalmethoden gebruiken wij?

Na het ontvangen van de bestelling maakt u binnen 30 dagen het bedrag over op onze rekening. Dit kan ook via de betaalmethode gekoppeld aan de link op de e-mail.

Wat is het rekeningnummer waar ik het geld naar over moet maken?

ABN AMRO tgv VitaLife

IBAN: NL90 ABNA 0106 1765 95       

BIC : ABNANL2A

 

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

U ontvangt uw factuur van ons gemaild als PDF file na de ontvangst van uw bestelling en meestal binnen 1 week. Geniet eerst van uw bestelling. Wij rekenen later af. Mocht u de factuur niet ontvangen hebben, kijk dan even in de spam. Misschien is de mail daar terecht gekomen. Als er niets te vinden is, neem dan contact op met info@vitalife-products.nl Vermeld ook even het bestelnummer.

Wat als ik mijn factuur niet op tijd betaal?

VitaLife hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Hebben wij u betaling op de 30e dag nog niet ontvangen, dan verzenden wij een herinnering per e-mail. Zorg er altijd voor dat het juiste e-mailadres bij ons bekend is, want deze herinnering ontvangt u alleen per e-mail.         Mochten wij op de 37e dag uw betaling nog niet hebben ontvangen dan verzenden wij een laatste betalingsherinnering en deze is tevens een aankondiging van het opschorten van onze dienstverlening. Zorg ervoor dat uw factuur zo spoedig mogelijk wordt voldaan.

VRAGEN RONDOM DE HONINGRAATEN
Wat zijn de voorwaarden van het bestellen van honingraten? 

Wij leveren de honingraat met een edelstaal standaard / display en een kunstof-box, waarin u de honingraat na gebruik kunt bewaren.

Met de edelstaal display, waarin u de honingraat presenteert, heeft u een exclusieve presentatie op uw buffet. Deze geven wij in bruikleen. Wij gaan er vanuit dat u ca. elke 4-6 weken 1 doos honingraten bestelt.

De tarieven zijn per 5 in een doos verpakt en wegen ca. 3 kg. De display heeft een afmeting van (b/h/d)  45 / 21 / 26 cm.

Wat betekend “gratis display”?
Met de eerste bestelling van een honingraat, sturen wij u ook de edelstaal display, waarin u de honingraat presenteert op uw ontbijtbuffet, naar u toe. Deze geven wij in bruikleen. Wij gaan er vanuit dat u ca. elke 4-6 weken 1 doos met honingraten bestelt. Wanneer wij geen bestelling meer van u ontvangen dan vragen wij u ons display met plastic doos per post naar ons terug te sturen.
Kan ik de display kopen?

Helaas verkopen wij de displays niet. Ze blijven eigendom van VitaLife. Elk display is gegraveerd met ons logo.
Verder attenderen wij er u op dat de honingraat en standaard een origineel display is van VitaLife en alleen voor uw bedrijf mag worden gebruikt. Wij verwachten dan ook dat u er zorgvuldig mee om zult gaan en dat u het uitsluitend gebruikt waarvoor het is bedoeld.  Zolang de display in uw bezit is, verwachten wij dat u regelmatig een bestelling bij ons bedrijf plaatst. Wanneer u om de een of andere reden geen bestelling meer bij ons wilt/kunt plaatsen, bent u verplicht de display terug te sturen.  Bij het niet retourneren hiervan wordt er € 475,00 in rekening gebracht voor de display.

Hoe lang kunt u een honingraat bewaren?

Honing zelf is in principe onbeperkt houdbaar. Dus u kunt het best lang bewaren. Maar na gemiddeld 2 jaar wordt de honing stroperiger.

ANDERE VRAGEN
Wat als ik een klacht wil indienen?

Klanttevredenheid staat bij ons hoog aangeschreven. Toch kan er een fout gemaakt worden. We proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Dat lukt het snelst wanneer u contact opneemt met onze klantenservice.

Mijn pakket is beschadigd. Wat nu?
Het spijt ons dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Stuur een e-mail met uw bestelnummer, een foto en een omschrijving van de schade naar info@vitalife-products.nl   We zullen dan een goede oplossing vinden.
Samenwerking met andere bedrijven
Dat kan! Bij VitaLife staan we open voor nieuwe ideeën! Stuur een e-mail met uw aanvraag naar info@vitalife-products.nl. Mocht u met uw bedrijf met ons willen samenwerken, schrijf dan een korte e-mail met uw bedrijfsgegevens en uw ideeën over een samenwerking.
Als wij een match zien, nemen we zo snel mogelijk contact met u op!
Kan ik ook een beoordeling achterlaten?

U kunt ons enorm helpen door een review over onze producten en diensten te schrijven. Via onderstaande qr-code van de link kunt u dit gemakkelijk doen! Als u dit doet, zou u dan willen aangeven welk product u heeft gebruikt en wat u van onze service vindt.

 

https://g.page/r/CR2W0r2451CbEB0/review

 

QR code VitaLife