Heeft u een vraag over een artikel, service of uw bestelling? Op deze pagina vindt u onze meest gestelde vragen.
Staat uw vraag hier niet tussen of is deze niet voldoende beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
E-mailadres: info@vitalife-products.nl
Telefonisch: +31 53 4321 98 6
Het kan voorkomen dat wij niet gelijk de telefoon kunnen opnemen. Laat ons uw gegevens achter en wij bellen u zo snel mogelijk terug.
Of laat een bericht achter op sociale media:
U kunt uw bestelling per e-mail of telefonisch aan de VitaLife klantendienst doorgeven.
De verzending van uw totale order voor Nederland, België en Duitsland is standaard € 9,95. Wanneer u echter een bestelling van meer dan € 300,- netto plaatst, is de verzending gratis.
Bestelt u op werkdagen, dan wordt uw pakket de volgende dag door ons verzonden. We raden u aan om de bestelling in het begin van de week te plaatsen, dan heeft u voor het weekend de bestelling binnen. Bestelt u op vrijdag dan is de verwachte leveringsdatum de dinsdag daaraan volgend.
We raden u bovendien aan om bij het plaatsen van een bestelling rekening te houden met de officiële feestdagen die in Nederland van toepassing zijn:
Feestdagen:
- Nieuwjaarsdag
- Pasen (eerste en tweede paasdag):
- Koningsdag
- Hemelvaartsdag
- Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag)
- Kerst (eerste en tweede kerstdag)
Op deze dagen zijn wij gesloten en worden er ( ook door de bezorger) geen pakketten afgeleverd.
Na het ontvangen van de bestelling maakt u binnen 30 dagen het bedrag over op onze rekening. Dit kan ook via de betaalmethode gekoppeld aan de link op de e-mail.
ABN AMRO tgv VitaLife
IBAN: NL90 ABNA 0106 1765 95
BIC : ABNANL2A
U ontvangt uw factuur van ons gemaild als PDF file na de ontvangst van uw bestelling en meestal binnen 1 week. Geniet eerst van uw bestelling. Wij rekenen later af. Mocht u de factuur niet ontvangen hebben, kijk dan even in de spam. Misschien is de mail daar terecht gekomen. Als er niets te vinden is, neem dan contact op met info@vitalife-products.nl Vermeld ook even het bestelnummer.
VitaLife hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Hebben wij u betaling op de 30e dag nog niet ontvangen, dan verzenden wij een herinnering per e-mail. Zorg er altijd voor dat het juiste e-mailadres bij ons bekend is, want deze herinnering ontvangt u alleen per e-mail. Mochten wij op de 37e dag uw betaling nog niet hebben ontvangen dan verzenden wij een laatste betalingsherinnering en deze is tevens een aankondiging van het opschorten van onze dienstverlening. Zorg ervoor dat uw factuur zo spoedig mogelijk wordt voldaan.
Wij leveren de honingraat met een edelstaal standaard / display en een kunstof-box, waarin u de honingraat na gebruik kunt bewaren.
Met de edelstaal display, waarin u de honingraat presenteert, heeft u een exclusieve presentatie op uw buffet. Deze geven wij in bruikleen. Wij gaan er vanuit dat u ca. elke 4-6 weken 1 doos honingraten bestelt.
De tarieven zijn per 5 in een doos verpakt en wegen ca. 3 kg. De display heeft een afmeting van (b/h/d) 45 / 21 / 26 cm.
Helaas verkopen wij de displays niet. Ze blijven eigendom van VitaLife. Elk display is gegraveerd met ons logo.
Verder attenderen wij er u op dat de honingraat en standaard een origineel display is van VitaLife en alleen voor uw bedrijf mag worden gebruikt. Wij verwachten dan ook dat u er zorgvuldig mee om zult gaan en dat u het uitsluitend gebruikt waarvoor het is bedoeld. Zolang de display in uw bezit is, verwachten wij dat u regelmatig een bestelling bij ons bedrijf plaatst. Wanneer u om de een of andere reden geen bestelling meer bij ons wilt/kunt plaatsen, bent u verplicht de display terug te sturen. Bij het niet retourneren hiervan wordt er € 475,00 in rekening gebracht voor de display.
Honing zelf is in principe onbeperkt houdbaar. Dus u kunt het best lang bewaren. Maar na gemiddeld 2 jaar wordt de honing stroperiger.
Klanttevredenheid staat bij ons hoog aangeschreven. Toch kan er een fout gemaakt worden. We proberen uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. Dat lukt het snelst wanneer u contact opneemt met onze klantenservice.
U kunt ons enorm helpen door een review over onze producten en diensten te schrijven. Via onderstaande qr-code van de link kunt u dit gemakkelijk doen! Als u dit doet, zou u dan willen aangeven welk product u heeft gebruikt en wat u van onze service vindt.
https://g.page/r/CR2W0r2451CbEB0/review